• moja instalacja

    Ty się nie martw o mój ogród.

    Moja instalacja PV po kilku latach mi się zwróci a Twój zbiornik jest tylko kosztem.

    Zasadnicza różnica.Wracając do tematu własnej butli na propan

    Jestem już po wymianie butli - mam własną.

    Koszty jakie miałem przy pierwszym montażu (jeszcze Gaspol)

    - Projekt + kierownik budowy + montaż + fundament + transport butli - ok 6000 PLN (wykop robiłem sam, instalację wewnątrz budynku miałem w cenie do stanu developerskiego)

    - kotłownia piec Vaillant + zasobnik + montaż - też ok 12000

    Obecne koszty dodtakowe

    - własna butla 6500 PLN

    - przepompowanie + montaż nowej butli - 1200 PLN

    - transport starej butli do Gaspol - ok 500 PLN

    Czyli decydując się na własną butlę 2 lata temu miałbym koszty:

    - projekt + montaż ok 6000

    - butla 6 500

    - kotłownia 12 000 

    - UDT 150

    Suma ok 25 000 PLN

    zużycie gazu za zeszły sezon miałem ok 1800 l, zakładając cenę 1,40 PLN/l - roczne grzanie + ciepła woda to daje 2500 PLN/rok

    Ja Ci nie będę urządzał Twojego domu, a nie urządzaj mi mojego.

    Jak nie masz nic merytorycznego do powiedzenia to lepiej nic nie pisz bo Twoje "argumenty" o szpetności instalacji PV na dachu są zwyczajnie śmieszne i dziecinne.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :