• przypuszczenie

    Nie, a skąd te przypuszczenia? Codziennie po trochu szykuję zapytanie na h-blocki oraz zostaje bieżące życie rodzinne jak zabawa z dziećmi itp. Też mam parę ulubionych seriali które oglądam więc na zapytanie nie ma dużo czasu, a że mi się nie śpieszy więc jak je wyślę teraz lub za tydzień to wielkiej  inspekcja kanalizacji kamerą różnicy mi to nie zrobi. Chce to zrobić dobrze aby dokładnie wycenili.O kurcze, o tym to nie słyszałem. A wiesz może jak w tych pękających pianach było zrobione poszycie dachowe? Chodzi mi o to czy było osb na wiązarach (i czy były to wiązary) czy bez osb? Na targach gadałem z jednym gościem właśnie jak juz prawie wychodziłem bo był przy wyjściu i coś tam wspominał że piana powinna być właśnie aplikowana na takich dachach gdzie jest poszycie z osb aby usztywnić konstrukcję. Oczywiście pytałem czemu w takim razie dają ją tam gdzie nie ma osb to się uśmiechnął tylko ale wiadomo jaka jest odpowiedź. Może właśnie w tym jest problem, w sztywności konstrukcji. Rozumiem jak to jest robione i o co w tym chodzi (albo przynajmniej tak mi się wydaje) dlatego widzę w tej technologii duży potencjał pod warunkiem że cena będzie w miarę ciekawa i nie przesadzona. Największy w tym koszt jest pianki zamknięto komorowej bo ona jest droga ale dzięki temu okładzina może być z płyt osb i środniki tez z osb a nie tak jak w technologii typowo szkieletowej w której są słupki drewniane a miedzy nimi wełna.

    Znalezione obrazy dla zapytania dom

    Mnie do tego przekonuje jedynie wysoka szczelność przegród która będzie taka nawet za 50lat, oraz przez cały okres użytkowania nie wystąpią mostki cieplne. Też nie trzeba się przejmować folią paroizolacyjną tak jak w szkieletach do uzyskania szczelności. Piana ma niską lambdę więc cienka ściana już daje łącznie dobre U. Styropianu będę mógł dać 10cm 038lambda a od środka w przestrzeni instalacyjnej dam dodatkowo 5cm wełny i będzie to super ściana.tyle że na poddaszach stosuje się piankę otwarto komórkową o gęstości chyba 8kg/m3 a w h-blockach zamknięto komórkową o gęstości 40kg/m3 dzięki temu piana w połączeniu z osb tworzą ścianę konstrukcyjną która nadaje się do wznoszenia domków jednorodzinnych bez problemu. Ponoć nawet do 4 kondygnacji może być stosowana. Też oni mają specjalną technologię do tego i robią skrzynkę z osb, z jednej strony aplikują przez otwór w środniku pianę i taki moduł jest trzymany w prasie by się nie odkształcił na min.1h. Wydaje się to na solidny wyrób. Na ich jednym z filmików pokazują jak ciężki wózek widłowy na taką ścianę najeżdża a ona ani nie drgnie. Więc o trwałość się nie martwię.

    A co tam u Ciebie bo coś dziennik zaniedbałeś?


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :