• skrzynki na granicy

    mam prośbę chcę pomóc sąsiadowi który jest zakuty w kajdany przez Amerigas nie może się od nich uwolnić. To rozwiązanie z butlami 33 kg fajna rzecz tym bardziej że on przebywa w zimie za granicą i ma ustawione ogrzewanie na 12 stopni więc dużo gazu nie z używa a firma chce jemu dowalić teraz 27 zł za m3. Jak ta automatyka działa bo ja bym się poświęcił i jemu  pogotowie kanalizacyjne Piaseczno to pilnował. Jakie koszta butki. Widziałem taka instalację 2 razy. 

    Znalezione obrazy dla zapytania: viega"

    Automatyka przełącza poszczególne butle na reduktor i dalej do kotła. Bedzie mały domek, uzytkowanie wiadomo w sezonie itp.

    W ENERGA byłem wypytać o przyłacze i teraz mam pytanie : czy 7 KW i 3 fazy bedzie dobrze? Bo oni 1 faze robią do 6,5 KW a od 7KW już są 3 fazy.

    Poczatkowo myślalem o 10 KW ale nie wiem czy jest sens. Co planuje podłączać ? : czajnik, lodówkę, bojler, TV, od czasu do czasu wiertarkę i może kosiarkę elektryczną.... czy jednak wnioskowac o 10 KW i 3 fazy ?No to wszystko masz w moim wątku o przyłączeniu prądu do blaszaka.

    1. Zgłaszasz blaszak do starostwa.

    2. W zakładzie energetycznym we wniosku o przyłącze wpisujesz budynek gospodarczy.

    3. Zakład energetyczny buduje przyłącze, stawia skrzynkę w granicy.

    4. Kupujesz RB-tke, bierzesz elektryka z uprawnieniami, który podłączy ja do skrzynki w granicy i podpisze dokument o gotowości instalacji.

    5. Z tym dokumentem i kopią zgłoszenia blaszaka że starostwa idziesz do  udrażnianie kanalizacji Piaseczno  zakładu energetycznego, podpisujesz umowę i po kilku dniach przyjeżdżają i montują Ci licznik w tej skrzynce w granicy działki.

    Działa bezobsługowo.aproponowała telefonicznie cenę gazu propan ponad 28 zł. za 1m3. Gdy poinformowałem ich że sąsiad przejdzie na ogrzewanie elektryczne/ mam jego pełnomocnictwo / gdyż posiada taryfę G12W i wyjdzie go trzy razy taniej to stwierdzili że podwyższą dzierżawę za zbiornik. Czy nie można gdzieś tego zgłosić co wyprawiają ze swoimi cenami. Ponadto fałszują dokumenty na co mam dowody , zbiorniki dzierżawią bez przeglądu UDT. Nikomu nie polecam tej firmy pracują tam kłamcy którzy później się tłumaczą że każdy człowiek może się pomylić. Z dala od nich.

    Gdzie i za ile +> Google. Niestety nie pomogę.

    Wydzierżawić butle u dostawcy propanu lub kupić na Allegro i dogadać się z lokalnym dostawcą gazu.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :